Valentijne vindt nóg een slachtoffer en ontploft: “Wie denk je dat je bent, arrogant k*twijf!”
Nieuwe teaser, nieuwe Valentijne-ruzie. Dit keer is het Anouk die haar na een week al helemaal zat is. Het resulteert, uiteraard, weer in het nodige kabaal uit met name de grofgebekte mond van Valentijne.

Anouk vs Valentijne
“Waar haal jij de arrogantie vandaan om te zeggen ‘jij bent hier pas een week’?”, tiert Valentijne naar boven, waar Anouk bovenaan de trap staat.
Anouk heeft geen zin in Valentijne, die sinds haar rentree de ene na de andere ruzie forceert. “Je bent hier alleen maar voor tv! Kap er mee! Je zit zó hoog bij mij, kap er mee!”
‘Arrogant k*twijf’
Valentijne ontploft dan. “Wie denk je dat je bent, arrogant k*twijf? Als jij tegen mij gaat beginnen, moet je echt ppassen wat je zegt! Laat dat duidelijk zijn.”

‘Zou jij vreemd kunnen gaan?’
Fatima is namelijk benieuwd: zou Diederik vreemd kunnen gaan? “Natuurlijk niet, ben je helemaal gek geworden? Ik haat mensen die vreemdgaan zó erg, heb ik een schijthekel aan.”
Roma hoorde de vraag van Fatima en haakt in: “Meid, wat vraag jij?” Diederik: “Ik vind het ook een hele aparte vraag die zo naar mijn hoofd wordt gegooid. Natuurlijk niet.
Ik heb toch geen klap van de windmolen gehad?” Fatima ‘twijfelt daar wel een beetje aan’. Diederik: “Moet jij zeggen, ja!”








