Wat heeft Anouk gedaan? Harde waarschuwing zorgt voor opschudding in De Bondgenoten

Hij geeft weliswaar aan in de loods niet voor de liefde te gaan, maar hij flirt er ondertussen flink op los met Anouk. Maar zij heeft een vriend thuis zitten en dat vinden de kijkers thuis toch een beetje zielig worden.
Vriend thuis
Op X komen kijkers nu dan ook met een noodkreet voor Anouk. “Waarom geeft Anouk niet aan dat Diederik moet stoppen, terwijl zij een vriendje heeft?”, schrijft een kijker.
Een ander schrijft: “Je zou bijna vergeten dat Anouk gewoon een vriend thuis heeft zitten.” en: “Wat is dit gedrag ineens van Anouk, is ze haar vriendje thuis vergeten?”
Op visite geweest
Kijkers van De Bondgenoten maakten eerder al kennis met de vriend van Anouk. Hij is al meerdere keren op visite geweest in de loods en een van die bezoeken werd uitgezonden.

In de afgelopen afleveringen van De Bondgenoten hebben we gezien dat Diederik de jacht op Anouk heeft ingezet. In principe prima, ware het niet dat Anouk een vriendje thuis heeft zitten.
En die zal het toch met lede ogen aan zien allemaal..
Anouk ziet Diederik niet zitten, zegt ze
Gelukkig lijkt hij zich geen enkele zorgen te hoeven maken.
Als aan Anouk gevraagd wordt wat ze nou van Diederik vindt, of ze hem knap vindt, zegt ze dat ze hem ‘wel knap zou hebben gevonden, als ze hem niet gekend zou hebben’.
Want ‘zodra hij begint te praten…’ Alle machopraatjes vindt Anouk eigenlijk maar niets! Meer in de Bondgenoten-aflevering van woensdagavond…








