Salar onthult: Heeft hij al bij Mercedes geslapen?

Salar is alles aan het ontdekken met Mercedes, waar uiteraard iedereen van wil weten hoe het gaat. Bij MacDate met Nick Eshuis neemt hij de huidige stand van zaken door. Want hoever gaan de twee inmiddels?

Realiteit en de bubbel

“Het gaat heel goed tussen mij en Mercedes. We waren heel benieuwd hoe het zou zijn in de realiteit, want het is toch een verschil met de bubbel van de loods.

We zijn er nu uit en het gevoel is gewoon hetzelfde”, aldus Salar. Ze gaan ‘met de flow’ zoals hij dat noemt.

Advertisements

Zit sowieso goed

Mercedes ontbrak bij het ophaalmoment uit de loods en wel om deze reden. Daarom maakt hij zich daar ook niet al te druk over. Nick vraagt daarop dan ook snel door hoe en wat.

Want zijn de twee nu continu bij elkaar? “Nee ik heb nog niet bij haar geslapen en haar vader heb ik ook nog niet ontmoet. Maar met haar vader zit het sowieso goed.” Wordt ongetwijfeld snel vervolgd!

In dit artikel:

Salar vertelt in een gesprek met Nick Eshuis dat het goed gaat met Mercedes, met wie hij na de loods verder aan het kijken is hoe hun band zich ontwikkelt.

Volgens hem is het buiten de beschermde sfeer van de loods even wennen, maar voelt de klik in het dagelijks leven hetzelfde als daarvoor. Ze nemen het rustig en laten het op zijn beloop.

Hij zegt dat de twee nog niet samen hebben geslapen en dat hij Mercedes’ vader nog niet heeft ontmoet, al heeft hij daar geen zorgen over omdat de sfeer volgens hem al goed zit.

Dat Mercedes ontbrak bij het ophaalmoment uit de loods speelt voor hem geen grote rol; hij gaat ervan uit dat hun contact gewoon verder groeit.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
error: Content is protected !!